Nieuwsberichten

Concert in de Manhuistuin in Goes

De rustieke tuin van het eeuwenoude Manhuis in Goes is in de zomermaanden iedere zondag het decor van een concert. Op zondag 13 mei was het de beurt aan ons om samen met Nooit Gedacht uit Graauw een concert te verzorgen in Goes. Ondanks het druilerige weer konden we rekenen op een enthousiast publiek. Onder leiding van slagwerkers Thomas en Sam werd er ijverig meegeklapt.

We gaven tijdens het concert het publiek een inkijkje in de activiteiten van ons jubileumjaar. Zo blikten we terug op het succesvolle schoolproject door enkele nummers uit “Wieger wordt wakker” te spelen, een concertwerk voor fanfare en kinderen. Ook keken we vooruit naar ons Halloweenconcert met nummers als Jaws, Crimson Tide, en Da Vinci Code. Uiteraard ontbrak ook een mars niet op het programma. Zo speelden we de concertmars The Centurion en King’s Glory.

Wat ons betreft een concert dat voor herhaling vatbaar is!

Bekijk de foto’s van het concert in het fotoalbum.